Λύσεις υπάρχουν και πολλές με το αζημίωτο,φυσικά...
(βρίσκονται από τη διοίκηση με τη πολύτιμη βοήθεια και των ''από κάτω''.)
Χαρτογραφήσεις γίνονται με μοναδικό κριτήριο,τη συμπίεση του εργατικού κόστους...
Γνώμονας, οι περικοπές προσωπικού (βλέπε:συμβασιούχοι, εθελούσιες έξοδοι κλπ μνημονιακά) και το μεγάλωμα των τομέων διανομής.
Ομιλούν για 500 και πάνω σημεία εναπόθεσης της αλληλογραφίας ανά τομέα, σε βουνά και σε λαγκάδια, ώστε ακόμη και σε φυσιολογικές συνθήκες να μη ''πηγαίνουν'' με τίποτα.
Αλλά, άμα θες σ' αυτές τις εποχές μπορείς σαν αφεντικό να αλλάξεις την ''εργασιακή ηθική'' προς το χειρότερο. Δηλαδή, να δίνεις και μερικές υπερωρίες αντί για τις νέες θέσεις εργασίας και τα ''κομμάτια'' να ''βγαίνουν'' χάριν φιλότιμου και νοοτροπίας...
Της κυρίαρχης νοοτροπίας που έχουν αρκετοί ''μονιμάδες'' πως η δουλειά τους είναι ιδιοκτησία τους.
Για να την αναθέτουν, να τη μοιράζουν και να την καθορίζουν όπως θέλουν αυτοί.
Περιττό να πούμε ότι το ''βύσμα'' το ''τρώνε'', συνήθως οι συμβασιούχοι που μοιράζουν ή ταξινομούν γράμματα και δέματα, απογεύματα και Σάββατα για τη ψυχή της μανούλας τους (απλήρωτα δη).
Πολλά μηχανάκια που χρησιμοποιούνται σε ''μηχανοκίνητους'' τομείς βρίσκονται σε κατάσταση εντατικού σέρβις-με κίνδυνο για τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των ''λαστιχένιων'' μας συμβασιούχων (ας μη μιλήσουμε και για τις ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ...).
Υπάρχουν και εκείνοι (μόνιμοι & συμβ/χοι) που ενώ εξυπηρετούν τα ελ.τα σε ''πεζοπόρους'' τομείς, πηγαίνουν την αλληλογραφία με δικά τους μηχανάκια και αυτοκίνητα χωρίς να εισπράττουν φράγκο για βενζίνες και σέρβις.
Και όλα αυτά να θεωρούνται τόσο φυσικά σε κάποια καταστήματα της γαλέρας των ελ.τα που αν συζητηθούν, αντιμετωπίζονται με το χαμόγελο του ''δε βαριέσαι'' και του ''χαλάς τη πιάτσα''...
Ας όψονται οι μελλοντικοί ''αγώνες'' της ΠΟΣΤ για καλύτερες υπηρεσίες και μάνατζμεντ (τα μελλοντικά αφεντικά -συνεργάτες τους θα τους οδηγήσουν στα καλύτερα) γιατί... ''οι ταχυδρόμοι μας είναι οι καλύτεροι και οι πελάτες μας το γνωρίζουν''.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου