1/5/12
EΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΩΝΕΥΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
από το http://a-p-e-t-t.blogspot.com/
Συναγωνιστές , εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, την στιγμή που η δοτή κυβέρνηση Παπαδήμου έχει περάσει κ υπογράψει το ξεπούλημα όλων των εργατικών δικαιωμάτων μας και με φόντο τις ερχόμενες εκλογές οι γερμανοτσολιάδες που ήταν και είναι ενεργοί στην λαίλαπα που φέρνει αυτή, άρχισαν πάλι να τάζουν. Οι μεν βγάζουν κορώνες εθνικής κυριαρχίας σε στυλ πατρίς , θρησκεία οικογένεια , τάξη κ ασφάλεια, οι δε διατυπώνουν για ακόμη μια φορά με προκλητικό τρόπο πως λεφτά υπάρχουν για να σωθούν οι άνεργοι οι συντάξεις και οι μισθοί. Βέβαια είναι και αυτοί που τοποθετούν τον εαυτό τους στην αριστερά και μιλούν για καλύτερες μέρες εφόσον και αν πάρουν καμιά έδρα παραπάνω στην βουλή ή ακόμα και την εξουσία!!! , κομμάτι το οποίο δεν μας πείθει και αυτό γιατί ο λόγος του αν και ¨ επαναστατικός¨ έχει θολούρα και αντιφάσεις με αυτό που θα έπρεπε να κάνει πολύ πιο πριν για να μην έρθουν τα πράγματα εδώ που ήρθαν για την εργατική τάξη.
Μας κάνει να είμαστε πιο σίγουροι πως δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα πλέον από αυτούς.
Έτσι και αλλιώς σε εμάς σαν σημερινή εργατική τάξη μας έπεσε ο κλήρος να σηκώσουμε τα θέλω μας και να τα κάνουμε πραγματικότητα , άρα είμαστε και οι μόνοι που θα δώσουμε την λύση.
Η 1 Μάη δεν είναι μια εθιμοτυπική μέρα διαδήλωσης , σήμερα η εργατική τάξη δεν πρέπει να ξεχνά πως οι αγώνες που δόθηκαν είτε στο Σικάγο το 1886, είτε στους αγώνες των καπνεργατών της Θεσσαλονίκης το 1936 και τόσοι άλλοι ήταν διαρκείς, επίμονοι και επίπονοι, πράγμα που σημαίνει πως τίποτα δεν μας χάρισε κανένας.
Με αυτή την σκέψη σήμερα η αντίσταση απέναντι στα αφεντικά πρέπει να στοχεύει στο να τους πάρουμε αυτά που πραγματικά μας ανήκουν και όχι να έχουμε στο μυαλό μας το λιγότερο κακό που θα μας δώσουν.
Στον κλάδο της ταχυμεταφοράς – ταχυδρόμησης, όλα τα αφεντικά περιμένουν πότε θα αρπάξουν ότι μπορέσουν παραπάνω από το κομμάτι της πίτας που λέγετε ΕΛΤΑ, ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.
Πιστεύουμε πως τα ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ έχουν γίνει το μεγάλο καζάνι. Υπεύθυνοι είναι η κάθε κυβέρνηση που πέρασε , οι πρόεδροι, τα στελέχη τους αλλά και η συνδικαλιστική γραφειοκρατία της ΠΟΣΤ (πανελλήνια ομοσπονδία ταχυδρομικών) και τις ΟΙΥΕ (ομοσπονδία ιδιωτικών υπαλλήλων ελλάδος) που συνειδητά και σε ταύτιση με τα θέλω των αφεντικών τις ταχυμεταφοράς άφησε τον κλάδο χωρίς κλαδική σύμβαση εργασίας, ώστε να έρθουν οι ιδιωτικές ταχυμεταφορικές εταιρείες να τα πάρουν με το μικρότερο οικονομικό κόστος τόσο σε επίπεδο αγοράς αλλά και σε επίπεδο μισθών και γενικότερα δικαιωμάτων που θα έχουν οι εργαζόμενοι συνάδελφοι μέσα σε αυτά.
Από τα τέλη Νοεμβρίου και μετά την προκλητική ατομική σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου και την απόλυση όποιου την υπόγραφε που έβγαλε η SCYCOM ΕΠΕ που ορίζεται ως εργολάβος στα ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ τηςONEX (που πουλάει οπλικά συστήματα σε αστυνομία και στρατό) γίνεται ένας αγώνας, που πέρα τις μικρές νίκες και την δικαίωση έως τώρα που έχει σημειώσει έχει φέρει και τον πανικό σε αυτή και όχι μόνο, φτάνοντας στο σημείο να απολύσει 4 συναδέλφους που αμφισβήτησαν αυτές τις ατομικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου και κέρδισαν στην επιθεώρηση εργασίας . Για εμάς οι απολύσεις αυτές είναι εντολή των διοικούντων των ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ γιατί έχει φέρει στην επιφάνεια πως και με ποιο τρόπο δουλεύουν τα ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, με τις ευλογίες του κράτους , πολιτικών προσώπων αλλά και της ΠΟΣΤ οι οποία έχει μετοχές στα ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.
Οι δουλεμπορικές- ¨εργολαβικές εταιρείες¨ αλωνίζουν και συμπεριφέρονται ως αυτές που καθορίζουν τους νόμους, με ατομικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου τύπου όπως οι παραπάνω , με μη τήρηση των ειδικοτήτων, με μισθούς που δεν είναι αυτοί που βγαίνουν μέσα από τη ΣΣΕ, με ένσημα τα οποία δεν είναι αυτά που θα έπρεπε για κάποιες ειδικότητες (οδηγοί αυτοκινήτων), χωρίς να δίνουν επιδόματα , για την μη αναγνώριση πολυετείας και μονιμότητας μέσα από αυτή στα ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, με καταστρατήγηση των όρων υγιεινής και ασφάλειας.
Οι συνάδελφοι μέσω ΑΣΕΠ οι οποίοι εργάζονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (8 μήνες) , δουλεύουν με την λογική της εποχιακής ανάγκης των ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, τώρα ποια είναι εποχιακή ανάγκη, που οι διαγωνισμοί είναι πάνω από 2 φορές το χρόνο κάθε χρόνο αυτό θα πρέπει να μας το απαντήσουν.
Εδώ πιστεύουμε πως το κόλπο είναι πιο στρωμένο αφού μέσα από αυτή την διαδικασία το πολιτικό ρουσφέτι θα είναι μόνιμο και πως ούτε αυτός ο διαγωνισμός είναι καθαρός .
Η απόδειξη είναι η προκλητική αναβολή της προκήρυξης για την πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ στα ΕΛΤΑ εν μέσω προεκλογικής περιόδου.
Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση οι εργαζόμενοι δεν έχουν καμιά εξασφάλιση των πλήρεις εργασιακών δικαιωμάτων αλλά και των συνθηκών υγιεινής κ ασφάλειας στην εργασία τους.
Οι παραπάνω πραχτικές μέσα στα ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ είναι πραγματικές και δεν μπορούν να αμφισβητηθούν από κανέναν.
Είναι στα πλαίσια που έχουν δημιουργηθεί ώστε αυτοί που έχουν τα φράγκα(αφεντικά ομίλων που εμπλέκονται με την ταχυμεταφορά ) και πολύ περισσότερο σε εποχή κρίσης να τα αυξάνουν πατώντας απάνω σε ένα κοινωνικό αγαθό όπως είναι η ταχυδρόμηση και τα εργασιακά δικαιώματα.
Θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκυλί χορτάτο , αφού μέχρι τώρα η κοινωνία, πέρα από φόρους, χαράτσια κλπ, πληρώνει δουλεμπορικές εταιρείες οι οποίες βάζουν το ένα τρίτο του πραγματικού μισθού των συναδέλφων στην τσέπη τους, πληρώνει ¨καθαρούς διαγωνισμούς¨ για την πρόσληψη ¨εποχιακών¨ συναδέλφων. Εμείς πιστεύουμε πως πληρώνει τα ρουσφέτια του κάθε βουλευτή, πληρώνει την εργασία αορίστου χρόνου των συναδέλφων που έχουν τέτοιο καθεστώς εργασίας χωρίς οι ίδιοι οι εργαζόμενοι να ξέρουν τι τους ξημερώνει και αν θα έχουν εργασία. Με ένα και μόνο παρονομαστή την υπονόμευση και την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ και ΕΛΤΑ ώστε να πωληθούν με το μικρότερο κόστος και να γίνουν μονοπώλιο, με άνεργους / ειδικευμένους εργαζόμενους, εν δυνάμει εργατικό δυναμικό που μέσα από την ανεργία θα σκύβει το κεφάλι και θα δουλεύει με μισθούς πείνας πιο κάτω και από τους υπάρχοντες, με μια κοινωνία που θα πληρώνει το ταχυδρομικό αντικείμενο χρυσάφι.
ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΤΑ , ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, μίλησε κανένας για κινεζοποίηση της εργασίας;!!!
Στα παραπάνω, απάντηση είναι οι αγώνες που δίνουμε μέσα από το κλαδικό μας σωματείο ΣΕΤΤΕΑ και από κοινού με αλληλέγγυα εργασιακά σχήματα , συνελεύσεις γειτονιών, σωματεία, απάντηση μας αυτά που λέμε τα πράττουμε με λογική αντιιεραρχική και οριζόντια.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ:
ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ΤΩΝ 4 ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ SKYCOM ΕΠΕ, ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.
ΕΞΩ ΟΙ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΤΑ, ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ¨ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟΥΣ¨ , ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ, ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ , ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ – ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΤΑ, ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΗΣ – ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Ο αγώνας συνεχίζεται….
ΑΘΗΝΑ 28 ΑΠΡΙΛΗ 2012
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στην ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ – ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΗ
http:// a-p-e-t-t.blogspot.com
mail: apettonline@yahoo.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου