Η έλλειψη προσωπικού στα ΕΛΤΑ είναι γνωστή σε όλους, με συνέπειες τόσο στις παρεχόμενες υπηρεσίες όσο και στις εργασιακές συνθήκες. Αντικειμενικά λοιπόν δεν είναι δυνατόν να προγραμματισθούν οι καλοκαιρινές άδειες του μόνιμου προσωπικού όπως πολύ σωστά καταγγέλλει το σωματείο Ταχυδρόμων ΕΛΤΑ Αθήνας και νομού Αττικής κηρύττοντας γι αυτό το λόγο απεργία για τις 16 Ιουλίου.
Και πολύ καλά κάνει...
Για την αντιμετώπιση λοιπόν των ελλείψεων σε προσωπικό με ότι αυτό συνεπάγεται, πολύ λογικό αίτημα θα ήταν φυσικά η πρόσληψη προσωπικού με σταθερές εργασιακές σχέσεις.
Το "συνδικαλιστικό κίνημα" των ΕΛΤΑ όμως έχει άλλη άποψη.
Η απάντηση στην έλλειψη του προσωπικού είναι η προώθηση της επισφάλειας!!!!
Το "συνδικαλιστικό κίνημα" των ΕΛΤΑ όμως έχει άλλη άποψη.
Η απάντηση στην έλλειψη του προσωπικού είναι η προώθηση της επισφάλειας!!!!
Σε ανακοίνωση του σωματείου (αναδημοσιεύεται πιο κάτω) γίνεται λόγος για την καθυστέρηση εκ μέρους της διοίκησης των ΕΛΤΑ των προσλήψεων εποχιακού προσωπικού μερικούς και πλήρους απασχόλησης. Το πρόβλημα λοιπόν εντοπίζεται ότι η διοίκηση των ΕΛΤΑ καθυστερεί να προσλάβει εποχιακό προσωπικό... Φαίνεται ότι οι συνδικαλιστές αποφάσισαν να γίνουν βασιλικότεροι του βασιλέως!!!
Το σωματείο των ταχυδρομικών υπαλλήλων σωστά διαπιστώνει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν μετά τη χαρτογράφηση το κόψιμο-ράψιμο των τομέων διανομής. Ποτέ όμως δεν έκαναν και κάτι για να το εμποδίσουν (διαβάστε εδώ)
Η ενοικιαζόμενη εργασία στα ΕΛΤΑ και ο εργασιακός μεσαίωνας καλά κρατεί... , με την ΠΟΣΤ σε συμφωνια με τη διοίκηση να μειώνει τις οργανικές θέσεις και να πετάει τους συμβασιούχους στην ΕΓΣΣΕ
Η κοροϊδία λοιπόν για τους χιλιάδες ανακυκλώσιμους άνεργους - επισφαλείς εργαζόμενους που πέρασαν και θα περάσουν από τα ΕΛΤΑ δεν έχει τέλος.
Όσο το "συνδικαλιστικό κίνημα" στα ΕΛΤΑ αδιαφορεί για την κατάσταση του συνόλου των εργαζομένων (μόνιμων, συμβασιούχων, ενοικιαζόμενων), βάζει την ταφόπλακα του.
Πράγμα που δεν μας λυπεί καθόλου αν αυτοί που θα πλήρωναν τη νύφη ήταν οι εργατοπατέρες της ΠΟΣΤ σε πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο επίπεδο. Δυστυχώς αυτοί που θα την πληρώσουν, δεν θα είναι οι "συνδικαλιστές" που θα βολευτούν σε κάποιο οργανισμό, αλλά το σύνολο των εργαζομένων (μόνιμων, συμβασιούχων, ενοικιαζόμενων).
Πράγμα που δεν μας λυπεί καθόλου αν αυτοί που θα πλήρωναν τη νύφη ήταν οι εργατοπατέρες της ΠΟΣΤ σε πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο επίπεδο. Δυστυχώς αυτοί που θα την πληρώσουν, δεν θα είναι οι "συνδικαλιστές" που θα βολευτούν σε κάποιο οργανισμό, αλλά το σύνολο των εργαζομένων (μόνιμων, συμβασιούχων, ενοικιαζόμενων).
H ταξική αυτοοργάνωση όλων των εργαζόμενων είναι η μοναδική προοπτική απέναντι στη συμπαιγνία αφεντικών-κράτους-συνδικαλιστών
Η ανακοίνωση...
Σωματείο Ταχυδρόμων Αθήνας και Νομού Αττικής
Αριστοτέλους 11-15 Αθήνα ΤΚ 10432
Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014
Δελτίο Τύπου
Απεργιακή κινητοποίηση Σωματείου Ταχυδρόμων Αθήνας & Ν.Αττικής με αίτημα προσλήψεις εποχικού προσωπικού
Εικοσιτετράωρη προειδοποιητική απεργία για την Τετάρτη 16-7-2014 εξήγγειλε το Σωματείο Ταχυδρόμων Αθήνας & Νομού Αττικής καθώς το πρόβλημα με την έλλειψη προσωπικού έχει γιγαντωθεί και η Διοίκηση των ΕΛΤΑ αρνείται να προχωρήσει ουσιαστικά στην άμεση επίλυση του. Εφ’ όσον μάλιστα δεν αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, έχει προγραμματισθεί και τετραήμερη απεργία από 11-8-2014 έως και 14-8-2014.
Το Σωματείο Ταχυδρόμων ζητεί την άμεση διασφάλιση επιπλέον προσωπικού-χωρίς άλλες υπεκφυγές- προκειμένου να καταστεί δυνατή η εύρυθμη λειτουργία του Ταχυδρομείου.
Η Διοίκηση των ΕΛΤΑ και το αρμόδιο Υπουργείο κωλυσιεργούν εδώ και μήνες τη διαδικασία πρόσληψης 645 εποχικών υπαλλήλων (μερικής και πλήρους απασχόλησης- μέσω ΑΣΕΠ) με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τομείς οι οποίοι δεν εξυπηρετούνται όπως προβλέπεται. Παρά το ότι είναι γνωστό ότι η τυπική διαδικασία είναι χρονοβόρα δεν έχει ξεκινήσει, ενώ έχουν ήδη αρχίσει να λήγουν οι σχετικές συμβάσεις εργαζομένων.
Είναι ενδεικτικό ότι με βάση την τελευταία χαρτογράφησης που έγινε το καλοκαίρι του 2013 και μειώθηκαν οι θέσεις κατά 120 σήμερα υπάρχουν 240 οργανικά κενά στον γεωγραφικό χάρτη του Σωματείου (από Λαύριο έως Αυλώνα και από Χαϊδάρι έως Νέα Μάκρη).
Ταυτόχρονα, η τακτική των συστηματικών καθυστερήσεων στη διασφάλιση επιπλέον εποχικού προσωπικού έχει ως αποτέλεσμα να έχουμε φτάσει στα μέσα Ιουλίου και να μην είναι δυνατόν να προγραμματισθούν καλοκαιρινές άδειες του προσωπικού, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Νόμου.
Η Διοίκηση, υπό την πίεση-καθοδήγηση του Υπουργείου Μεταφορών μεταθέτει τη λύση, ανακυκλώνοντας την ίδια απόφαση προσλήψεων από τη μία συνεδρίαση του ΔΣ στην επόμενη, όπως έκανε και σήμερα.
Ως αποτέλεσμα αυτής της παρελκυστικής τακτικής, οι εργαζόμενοι είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε και να διεκδικήσουμε δυναμικά ειλικρινείς απαντήσεις και ουσιαστικές.
Η ανοχή στην κοροϊδία έχει τέλος. Η παραπλάνηση των εργαζομένων από τη Διοίκηση και ο ψεύτικος καθησυχασμός ότι τα προβλήματα θα λυθούν, έχουν πλέον ξεχειλίσει το ποτήρι την υπομονής μας. Τα προβλήματα στη λειτουργία του ταχυδρομείου είναι πολλά και έχουν σωρευθεί. Χρειάζονται άμεσες παρεμβάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου